Prawa autorskie

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego pomysłu i mojego autorstwa, jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam. Proszę uszanuj moją pracę i nie kopiuj ani nie wykorzystuj mich zdjęć jako własnych....Potrzebujesz, podoba Ci się, chcesz wykorzystać - zapytaj...

niedziela, 14 lutego 2021

Miłośnie

hej
Jeśli luty to Walentynki :)
Moja taka kocia...bardzo kontrastowa...co powiecie na taką kolorystykę ?
Czerwień zgaszona bielą i odcieniami czarnego....
mnie się bardzo podoba :)






pracę zgłaszam na wyzwanie

4 komentarze:

  1. Baaardzo mi się podoba! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zarówno kolorystyka jak i sama kartka świetne!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorystyka i dopasowanie elementów super...dzięki za udział w zabawie w KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super praca! Dzięki za udział w wyzwaniu w KTM.

    OdpowiedzUsuń