Prawa autorskie

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego pomysłu i mojego autorstwa, jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam. Proszę uszanuj moją pracę i nie kopiuj ani nie wykorzystuj mich zdjęć jako własnych....Potrzebujesz, podoba Ci się, chcesz wykorzystać - zapytaj...

środa, 17 lutego 2021

kochaj i łap szczęście

hej
dzisiaj jak dla mnie bardzo nietypowo
po męsku i trochę mediowo
użyłam dwóch kolekcji papierów - typowo dziecięcych i typowo męskiej kolekcji, 
obie z Craft&You ponieważ praca jest elementem dekoracji pokoju małego podróżnika
chyba widać na tym LO - miłość i emocje ?




 




pracę zgłaszam na wyzwanie
wszak to pamiątka podróży...a w trakcie tej podrózy nowa przygoda...próba sił jazdy na kładach



1 komentarz:

  1. Świetne Lo, pięknie utrwalone wspomnienia :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń