Prawa autorskie

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego pomysłu i mojego autorstwa, jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam. Proszę uszanuj moją pracę i nie kopiuj ani nie wykorzystuj mich zdjęć jako własnych....Potrzebujesz, podoba Ci się, chcesz wykorzystać - zapytaj...

wtorek, 18 lutego 2020

Uśmiechnij się

hej
ja się uśmiecham na myśl, że kiedyś stali bywalcy mojego bloga o mnie nie zapomnieli :)
dziękuję za odwiedziny i miłe słowa
karteczka z wróżką jako dodatek do prezentu dla miłej nastolatki :)
tekturka i stempel od Papelia



 środek z tagami, coby życzenia nie wyglądały nudno :)




pracę zgłaszam na wyzwanie
wybrałam dolną linię :wstążki - brokat, kryształki - kwiaty


pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Śliczna delikatna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka , życzę powodzenia w zabawie. To bardzo miłe że stali bywalcy bloga pamiętali :-).
    Wracaj na dobre bo lubie oglądać Twoje kwiatowe prace :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznotka , od razu się uśmiechnęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY BINGO. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Karola

    OdpowiedzUsuń
  5. beautiful take on our bingo challenge. Good luck and thanks for playing along with us at DIY Zrob to Sam task. Hope to see you again
    Shylaa DT
    Adhiraacreations 

    OdpowiedzUsuń