Prawa autorskie

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego pomysłu i mojego autorstwa, jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam. Proszę uszanuj moją pracę i nie kopiuj ani nie wykorzystuj mich zdjęć jako własnych....Potrzebujesz, podoba Ci się, chcesz wykorzystać - zapytaj...

sobota, 22 lutego 2020

Spełniaj marzenia

hej, hej
dziś mam do pokazania...szkatułkę
trochę w klimacie morskim...
jest to moja interpretacja dwu wyzwań ZNAKI ZODIAKU - Ryby - sam znak ryby pojawia się na pracy, ale również całość utrzymana jest w kolorze niebieskozielonym - czyli szczęśliwym dla tego znaku, taki również kolor przybiera również woda w ciepłych oceanach....żywiołem ryb jest woda a planetą rządzącą Neptun - a moja praca nawiązuje do głębokich toni morza skrywającej niejedne tajemnice
APScraft w pogoni za marzeniami - szkatułka dla przyjaciółki przeznaczona na skarby z podróży, tych dalekich i bliskich...











 mam nadzieję, że Wam się podoba :)
i tak jak wspominałam pracę zgłaszam na wyzwanie



6 komentarzy:

  1. Aga jest cudna. Uwielbiam ten kolor. świetnie zmediowana w morskich klimatach. Powodzenia w zabawach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie ozdobiona szkatułka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękna praca. Powodzenia w wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna praca ;-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna błękitna szkatułka pełna detali, z pewnością będzie przechowywać wspaniałe wspomnienia :)
    Dziękujemy za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń