Prawa autorskie

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego pomysłu i mojego autorstwa, jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam. Proszę uszanuj moją pracę i nie kopiuj ani nie wykorzystuj mich zdjęć jako własnych....Potrzebujesz, podoba Ci się, chcesz wykorzystać - zapytaj...

sobota, 13 października 2018

W kolorach jesieni

W kolorach jesieni to kolejny temat wyzwania na blogu APScraft
na które Was serdecznie zapraszam
ja przygotowałam jesienne sanie...bo kto powiedział że muszą być tylko zimowe ?

pracę zgłaszam na wyzwanie
Brak automatycznego tekstu alternatywnego.


4 komentarze:

  1. To kwiaty zrobione z foamiranu? :) Piękne! Świetny pomysł. Dziękuję za udział w wyzwaniu Jesieni czar - DT Sklepik Gosi - Kasia H.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi -DT Aneta

    OdpowiedzUsuń