Prawa autorskie

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego pomysłu i mojego autorstwa, jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam. Proszę uszanuj moją pracę i nie kopiuj ani nie wykorzystuj mich zdjęć jako własnych....Potrzebujesz, podoba Ci się, chcesz wykorzystać - zapytaj...

środa, 15 sierpnia 2018

Ramka na zdjęcia

witajcie
dziś kolejna inspiracja dla Craft Style
kiedy kartka to za mało...a chcemy wręczyć jakiś drobiazg
sięgamy po...
no właśnie - ramkę na zdjęcie...i powstaje pytanie, ozdabiać czy nie....?
ja jednak postanowiłam ozdobić i dodać coś od siebie tak aby obdarowana osoba miała pewność (!) że to prezent SPECJALNIE dla niej :)
Oczywiście w pracy nie mogło zabraknąć tekturek Papelia, które ozdobiłam embosingiem na gorąco
a ramkę poddałam zabiegom z pudrami firmy Cadence i woskami Pantart w roli głównej - wszystkie preparaty dostępne w naszym sklepie

użyłam

4 komentarze: