Prawa autorskie

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego pomysłu i mojego autorstwa, jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam. Proszę uszanuj moją pracę i nie kopiuj ani nie wykorzystuj mich zdjęć jako własnych....Potrzebujesz, podoba Ci się, chcesz wykorzystać - zapytaj...

środa, 21 marca 2018

Mediowo - kwiatowe wielkanocne ozdoby

w ramach inspiracji dla Papelii
przygotowałam dzisiaj  propozycje dekoracji wielkanocnych, 
w dwóch różnych kolorystykach :)
przygotowanie ich to czysta przyjemność - uwielbiam bawić się farbami, mgiełkami i kolorem
jedna z wersji to wersja oryginalna naszej dekoracji 3D,
 w drugiej kurczaka zamieniłam na zajączka :)


użyłam
ze sklepu Craft Style
pozdrawiam

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam jak media idą w ruch :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne mediowe jaja :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie zmediowane jaja :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow śliczności. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ozdoby!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, świetne. Może w tym roku pokażesz nam jakieś włąsnoręcznie robione palemki świąteczne?
    Sama zaopatruję się tu: palmy wielkanocne sklep internetowy
    Nie mam niestety talentu do tworzenia takich cudeniek :)

    OdpowiedzUsuń