Prawa autorskie

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego pomysłu i mojego autorstwa, jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam. Proszę uszanuj moją pracę i nie kopiuj ani nie wykorzystuj mich zdjęć jako własnych....Potrzebujesz, podoba Ci się, chcesz wykorzystać - zapytaj...

środa, 14 marca 2018

Mediowa pisanka w piórach

hej
dziś kolejna dekoracja świąteczna...
styropianowe jajo ozdobiłam mandalą (odcisk z foremki) i tekturką 3D - pięknym motylem
całość umocowałam do plastra kory brzozowej i dodałam piękne pióra, dostępne w naszym sklepie, które kolorystycznie idealnie mi się wpasowały do całej kompozycji...
odrobina mgiełki, farby i wosku i ...gotowe :)
wszystkie materiały dostaniecie w naszym sklepie, a linki tradycyjnie na końcu posta
 ze sklepu użyłam


 pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Wspaniała pisanka :-) Dziękuję za udział w marcowej zabawie na blogu Three Wishes - Danfi z DT

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest :) Małe dzieło sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne, mediowe jajo. Bardzo mi się podoba :-) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Three Wishes - DT Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne jajo. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna jest ta pisanka! Piękna:)Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Przyda Się! Pozdrawiam -Gosia*

    OdpowiedzUsuń