Prawa autorskie

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego pomysłu i mojego autorstwa, jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam. Proszę uszanuj moją pracę i nie kopiuj ani nie wykorzystuj mich zdjęć jako własnych....Potrzebujesz, podoba Ci się, chcesz wykorzystać - zapytaj...

piątek, 8 września 2017

Mroźny tag...i mini kurs...



wiem, wiem
jeszcze jesień przed nami
ale mi się zamarzyła już zima...
więc postanowiłam zrobić zimowego taga, a że dawno nie robiłam kwiatów to powstały jeszcze zimowe poinsecje





jak powstały moje kwiatki ?
wycięte płatki z białego foamiranu ( u mnie wykrojnik sizzix)  potuszowałam granatowym, niebieskim i turkusowym tuszem




następnie podgrzałam żelazkiem i dłutkiem uformowałam płatki



po wklejeniu środków pędzelkiem pomalowałam poszczególne płatki żelem szklącym do sospeso
i obsypałam białym brokatem,
pewnie podobny efekt można uzyskać lakierując zwykłym lakierem, ale żel powoduje, że płatki stają się sztywniejsze i ładniej się układają...





a tak gotowe kwiaty prezentują się na tagu








8 komentarzy: