Prawa autorskie

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego pomysłu i mojego autorstwa, jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam. Proszę uszanuj moją pracę i nie kopiuj ani nie wykorzystuj mich zdjęć jako własnych....Potrzebujesz, podoba Ci się, chcesz wykorzystać - zapytaj...

piątek, 18 sierpnia 2017

Anioły są całe zielone...

hej
dziś w upalny dzień...
Anioł....zielony
z miłości do Bieszczad....bo tam przecież są całe zielone....
nie było by w nim chyba nic szczególnego - ale od kiedy mam kontuzję prawej ręki większość prac robię lewą ręką, więc tym bardziej jestem z siebie dumna

drewniana forma anioła - trochę farby, pasty strukturalnej, kwiatów, chrobotka i mikrokulek....

inspiracja dla Craft Style










Anioła posyłam na wyzwanie



8 komentarzy:

  1. Przepiękny jest cały... chociaż ja je wolę bez namalowanych szczegółów na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow wow wow amazing I love your project and thanks for playing with scrapki-wyzwaniowo this month xxxxxxxxxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny!!!!!!!!!
    Z skąd taka baza anioła? Ktoś Ci wyciął czy kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy :). A że jeszcze bieszczadzki, to już w ogóle go uwielbiam :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful project!!!Thank you for participating in SW challenge!

    OdpowiedzUsuń
  6. A więc lewa rękę masz równie zdolną :) Pozwól jej się wykazać :). Piękna praca.
    Życzę szybkiego powrotu do pełnej sprawności :*

    OdpowiedzUsuń