Prawa autorskie

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego pomysłu i mojego autorstwa, jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam. Proszę uszanuj moją pracę i nie kopiuj ani nie wykorzystuj mich zdjęć jako własnych....Potrzebujesz, podoba Ci się, chcesz wykorzystać - zapytaj...

czwartek, 3 kwietnia 2014

Wymiana u Diany i wyróżnienia


Dziękuję, że tu zaglądacie i zostawiacie miłe słowa - staram się również do każdego, kto zostawi po sobie ślad zajrzeć:) jeśli kogoś ominęłam, lub jeszcze mnie nie było proszę o cierpliwość:):):) na pewno dotrę...
dzisiaj "rozliczam się" z wymiany wielkanocnej u Diany
posty "rozliczeniowe" mają ukazać się później, ale jutro wyjeżdżam więc u mnie dziś:):):)
aaaa i jestem w top 7 w kwiatowym wyzwaniu u Diany:):):)
moją parą była Zuza, nie wiem czy paczka już dotarła....ja swojej niespodzianki też jeszcze nie mam...
przygotowałam
szkatułkę:), którą oczywiście zrobiłam inaczej:):):)




pisankę



i karteczkę:)


i takie małe co nieco:) 


mam nadzieję, że niespodzianka się spodoba???

i kolejne wyróżnienie - dziękuję, choć w ostatnim czasie jest ich duuuuużo, nie daję rady odpowiadać na pytania:)
to od Asi i pytania
    Masz czasem ochotę schować się gdzieś? TAK2.
    Mały przydrożny sklepik czy wielki supermarket? MAŁY
    Szklanka do połowy pusta czy pełna? PEŁNA
    Skąd akurat pomysł na rękodzieło a nie inne hobby? RĘKODZIEŁO ZNALAZŁO MNIE, A INNE HOBBY TEŻ MAM:)
    Czym kierujesz się w życiu? POTRZEBĄ CHWILI, LUDZI, KTÓRZY MNIE OTACZAJĄ....
    Makowiec czy sernik wiedeński? SERNIK
    Jaki najzabawniejszy żart na Prima Aprilis przeżyłaś na sobie? NIE WIEM, NIE PAMIĘTAM:)

    I kolejne wyróżnienie przyleciało  z Misiowego Zakątka
    1. W jakiej technice czujesz się najlepiej? Krepinowym bukieciarstwie:)
    2. Skąd Twoje zamiłowanie do rękodzieła? Z czystego przypadku
    3. Czego nie lubisz? deszczu
    4. Czy masz jakieś hobby? Rękodzieło, śpiew, chodzenie po górach
    5. Gdybyś mogła zmienić w sobie jedną rzecz, co by to było? Dodałabym sobie cierpliwości
    no to jestem na bieżąco:) 
    jeszcze tylko moje pytania i nominacje:)
    i moje pytania
    1. pies czy kot
    2. kawa czy herbata
    3. słodkie czy kwaśne
    4. kryminał czy komedia
    5. pesymistka czy optymistka



26 komentarzy:

  1. Pięknie dziękuję za wyróżnienie :) jest mi niezmiernie miło bo to pierwszy taki tytuł :) W tym temacie jestem nowicujszką i nie wiem dokładnie co robić ? Pobieram banerek, odpowiadam na pytania i nominuje ile osób?

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj , ja również dziękuję za wyróżnienie, też jestem nowicjuszką i nie ogarniam wszystkiego, Na dodatek złapałam jakiegoś wirusa i wpadłam tu na chwilę , póki mąż nie widzi , idę do łózka zwalczyć choróbsko, Pozdrawiam serdecznie. Ela

    OdpowiedzUsuń
  3. Aguś- dzięki za wyróżnienie. Odpisze wkrótce.Pozdrówki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Znowu same śliczności. Na długo wyjeżdżasz, bo coś chcę już wkrótce wysłać do Ciebie?? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. przygotowałaś same cudowności, dziekuje za udział w wymiance

    OdpowiedzUsuń
  6. Aga ....och jakie zaskoczenie:) ....jak miło:) pierwszy raz mam takie cudo:) to mnie zaskoczyłaś na urodzinki:) fajny prezencik:).....rozumiem pobieram baner i odpowiadam na pytanka....?

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyróżnień i podziwiam kolejną piękną kompozycję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace. Gratuluję wyróżnienia. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyróżnienia :)) Cudowne prace :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej szkatułka jest rewelacyjna, piękne te kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale cudawianek tu u Ciebie. :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Tworzysz prawdziwe cudeńka:) Jestem pod wrażeniem twoich pięknych kwiatów:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękne rzeczy przygotowałaś! Wszystko jak zwykle perfekcyjnie wykonane, zgrane kolorystycznie i świetnie przedstawione na zdjęciach! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za wyróznienie:) Napewno odpowiem jak tylko wyzdrowieję i wrócę do systematycznego blogowania:)
    Dziękuję za miłe słowa i zapraszam częściej :)) Dodam cię także do mojej listy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. kazda Twoja praca jest piekna naprawde.. ja może spróbuje z tym scrapem ale może potem.

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne rzeczy przygotowałaś :) i gratuluję wyróżnień są w pełni zasłużone :))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję wyróżnienia, piękne prace przygotowałaś. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej!!! Cuuudne prezenty, za które bardzo, bardzo dziękuję!! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyszłam uprzejmie podziękować za miłe wyróżnienie,
    to spore zaskoczenie....

    Gratuluję też pozostałym dziewczynom
    Pozdrawiam i do zobaczenia na naszych blogach! :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za wyróżnienie Kochana :*
    Cudne same cudowności pokazałaś :) i gratuluję wyróżnien. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczne rzeczy:) gratuluje wyróżnień :) Pozdr!

    OdpowiedzUsuń
  22. tak się przyszłam uśmiechąć tylko, bo ostatnio nie miałam wogóle czzasu na śledzenie poczynań blogowych koleżanek. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne prace, a szkatułka po prostu cudo

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne!!! To sama przyjemność dostać taki upominek, a poza tym pooglądałam sobie Twoje kompozycje i karteczki i bardzo podobają mi się.Pozwolisz , że zostanę na dłużej .Zapraszam do Mojego Świata...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cała niespodzianka przepiękna!

    OdpowiedzUsuń