Prawa autorskie

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego pomysłu i mojego autorstwa, jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam. Proszę uszanuj moją pracę i nie kopiuj ani nie wykorzystuj mich zdjęć jako własnych....Potrzebujesz, podoba Ci się, chcesz wykorzystać - zapytaj...

czwartek, 20 lutego 2014

Zakwitły przebiśniegi....

macie czasami tak, że jakieś zamówienie Wam nie leży i robicie wszystko tylko nie to....
ja jestem właśnie na takim etapie....mam do zrobienia bukiet....który mnie męczy....i robię wszystko inne....
a dziś zakwitły u mnie przebiśniegi.....





takie dwa malusie koszyczki - też na zamówienie:) przebiśniegi realnej wielkości a koszyczki na żywo lepiej się prezentują....
pozdrawiam ciepło i dziękuję za komentarze i wizyty:) 
witam również nowych obserwatorów, bardzo mi miło:)

8 komentarzy:

  1. Jakie piękne;)Od razu zapachniało wiosną,chociaż ja jej tutaj w Irlandii jeszcze nie czuję;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej....a ja poproszę kursik na koszyczek:)... . bo jest cudny:)da się.....?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe koszyczki z przebiśniegami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Urokliwe, delikatne, śliczne bukieciki w koszyczkach!

    OdpowiedzUsuń
  5. Poczułam wiosenne klimaty... :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale słodkie... Podziwiam jak ta krepina się Ciebie słucha ;-)

    OdpowiedzUsuń