Prawa autorskie

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego pomysłu i mojego autorstwa, jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam. Proszę uszanuj moją pracę i nie kopiuj ani nie wykorzystuj mich zdjęć jako własnych....Potrzebujesz, podoba Ci się, chcesz wykorzystać - zapytaj...

środa, 19 lutego 2014

Coś innego - pisanki decu....

wielkie dziękuję za przemiłe słowa odnośnie ostatniej kartki i róż
dziewczyny już kiedyś pisałam, że robienie róż z krepy wogle nie przypomina robienia róż z papieru  - niby i to i to jakby nie było papier ale różnica ogromna.....ciężko się przestawić:)

a dzisiaj pisanki decu, żeby nie było że się obijam....trzy i trzy inne, dwie małe i jedna duuuża...





oj u mnie po wczorajszym pięknym słonecznym dniu dzisiaj ciemno i ponuro....
chcę WIOSNY a Wy????
pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. Jak u Ciebie już świątecznie Agusiu! Śliczne pisanki, zachwyciła mnie ta pierwsza. Byle do wiosny!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyno wielu talentów! Podziwiam Twoje kartki, kwiaty, a teraz jeszcze sztukę decu w Twoim wykonaniu....kolorystyka "popękanego" jajka zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jaja!!! Super:) Ja też już chcę wiosny...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są wszystkie trzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie fajne. :) Widze ze przygotowanie do świąt rozpoczęte. :)
    ja też chcę wiosny. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale jaja, ty już się do Wielkanocy szykujesz!
    Zapatrzyłam się tu u Ciebie...
    może i ja jakieś jajo pacnę, leżą tam jakieś... takie smutne i drewniane w szufladzie... :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale wiosna powiało ;-d Świetne te pisanki! Bardzo mi przypadła (kolorystycznie) do gustu ta mniejsza ;-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie piękne wzory!!Ta pierwsza jest przecudna,śliczne ma kolory.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyłączam się do postulatu o przyjście wiosny!
    A pisanki są cudne!

    OdpowiedzUsuń