Prawa autorskie

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego pomysłu i mojego autorstwa, jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam. Proszę uszanuj moją pracę i nie kopiuj ani nie wykorzystuj mich zdjęć jako własnych....Potrzebujesz, podoba Ci się, chcesz wykorzystać - zapytaj...

poniedziałek, 3 lutego 2014

Parasolka....

w kwiatach i deszczem motyli....

dziękuje pięknie za odwiedziny i komentarze:) zwłaszcza te dotyczące filiżanki czekolady:) są takim dobrym duszkiem w tworzeniu....
dziś kwiatowo i już chyba wiosennie....
ażurowa parasolka pełna róż i motyli jako dekoracja do powieszenia jako podziękowanie:) dla pewnej Pani, która mi bardzo pomaga:)







i taki mały sukcesik - dziękuję:)

pozdrawiam i miłego wieczoru

15 komentarzy:

  1. Gratulacje:)
    Parasolka... Wow !!!!
    Brak słów ...cudna, śliczna, piękna, bajeczna...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach bajeczna, wygląda jak bukiet jakieś Panny Młodej, musiałam aż przypatrzeć się czy to faktycznie nie żywe kwiaty. Brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, delikatna i bardzo radosna kompozycja. Gratuluję pomysłu :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie gratuluję Agusiu sukcesiku! Ostatnio ciągle mnie zaskakujesz pomysłami. Dzisiejsza parasolka też jest niezwykła i prześlicznie wykonana. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :) a parasolka niesamowita! Wiem, że się powtarzam ale i tak to napiszę znowu: Twoje róże są bajeczne :) i jak pięknie dobrane kolory! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. parasolka jest przepiękna, co za misterna robota.
    Moje gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna i pozytywna:) Bardzo się napracowałaś...i moje gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiało optymizmem - świetne kolory! :-)
    Gratuluję wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze raz gratuluję :). Parasolka jest tak optymistyczna, że miło na nią patrzeć i wspominać piękną pogodę - albo oczekiwać wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bajeczny upominek - jestem pełna zachwytu!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyróżnienia w Digi Scrap :)
    Parasolka jest przepiękna pełna kwiatów, które uwielbiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Agnieszko,czemu ja dopiero teraz do Ciebie dotarłam?!;)))
    Tak tu ślicznie i kolorowo,że z chęcią będę Cię ,,śledzić'';))
    Parasolka jest bajeczna ,a ja mimo,że nie jestem wielką miłośniczką krepinowych kwiatów,zakochałam się tych różach,a pąki to mistrzostwo świata;)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluje bardzo serdecznie :)) super praca :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O....kolejne cudo! Piękne kwiaty czarujesz...aż dech zapiera! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń