Prawa autorskie

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego pomysłu i mojego autorstwa, jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam. Proszę uszanuj moją pracę i nie kopiuj ani nie wykorzystuj mich zdjęć jako własnych....Potrzebujesz, podoba Ci się, chcesz wykorzystać - zapytaj...

wtorek, 4 lutego 2014

Love is all around....

baaardzo dziękuję za gratulacje i miłe słowa o parasolce i wogle...
fajnie, że jesteście....
dzisiaj kartka....walentynkowa, niech stracę:) nie przepadam za tym świętem w sumie nie wiem czemu...jakoś tak mi chyba zostało z młodzieńczych lat:)
zobaczyłam w craft-szafie kurs na papier z serwetki a potem wyzwanie z nim związane....i wiedziałam, że muszę spróbować, słyszałam, że tak się da, ale nigdy nie próbowałam.....
więc jest...
nie musiałam się zbyt długo zastanawiać jaki motyw wybrać...
kartka leci na wyzwanie papier z serwetki w craft szafie
oraz na wyzwanie w digi scrap z czerwienią





serwetka retro, róże wycięte również z serwetki, troszkę konturówki, perełek w płynie, serduszko akrylowe, listki z dziurkacza trochę potuszowane, brzegi wyciętych róż delikatnie poszarpałam .... no a tu już wykorzystane serwetki, żeby nie było wątpliwości:)





miłego wieczoru:)

20 komentarzy:

  1. Niesamowita kartka.Najbardziej podobają mi się różyczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiłaś cudowną kartkę! Oczu nie mogę oderwać od tej parki i krwistych róż. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ fantastycznie się udała!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna! To kartka z duszą. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super praca,dziękujemy za udział w wyzwaniu Digi Scrap

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka, pięknie wygladają te czerwienie na czarno białym tle.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudownie!!!! Kartka jest słodka!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Szafy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze znam tą serwetkę z różami ale w życiu nie zgadłabym że róże na kartce to te same róże z serwetki. Świetna karteczka, szarość ożywiona czerwienią wygląda pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna karteczka Ci wyszła! Dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny pomysł z serwetkami :) Piękne soczyste kolorki

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna grafika! :) Świetnie skomponowane dodatki :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie! Ale jak przyklejasz je na papier?

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie, a grafika ... rozczulająca :))))

    Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi-Scrap.pl
    Pozdrawiam - Bea DT

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna kartka... Rewelacyjna kompozycja.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi-Scrappl

    OdpowiedzUsuń