Prawa autorskie

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego pomysłu i mojego autorstwa, jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam. Proszę uszanuj moją pracę i nie kopiuj ani nie wykorzystuj mich zdjęć jako własnych....Potrzebujesz, podoba Ci się, chcesz wykorzystać - zapytaj...

czwartek, 21 listopada 2013

W oczekiwaniu na święta....

W oczekiwaniu na święta...to temat wyzwania listopadowego Craftmanii,
a że ja większość czasu przed świętami spędzam na robieniu stroików...dla siebie, znajomych, rodziny.....i to sprawia mi wielką frajdę, zwłaszcza jeśli mam dowolność w tworzeniu i nie muszę słuchać żadnych wytycznych:)
więc zgłaszam na to wyzwanie tę pracę
kremowe róże oczywiście własnej produkcji z krepy, niektóre delikatnie obrokacone tak jak i piórka:), złote dodatki a wszystko ułożone w szklanym kielichu









2 komentarze:

  1. Piekny / zawsze chcialam ztobic stroik ale jakos mi nie wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Craftmani :)

    OdpowiedzUsuń