Prawa autorskie

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego pomysłu i mojego autorstwa, jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam. Proszę uszanuj moją pracę i nie kopiuj ani nie wykorzystuj mich zdjęć jako własnych....Potrzebujesz, podoba Ci się, chcesz wykorzystać - zapytaj...

czwartek, 21 listopada 2013

Bajkowa zima....w szkle

witam
u Was też tak buro i ponura za oknem?
ja czekam z utęsknieniem na takie widoki
zimowy obrazek decoupage, potraktowany pastą deco snow i przyprószony złotym brokatem, oprawiony w ramkę - gotowany do zawieszenia albo na prezent:)



i kolejny stroik w szkle, dosłownie w szkle:)
szklany kielich -kula a w nim kilka świątecznych akcentów:)
uwielbiam robić takie kompozycje:) bardzo elegancko się prezentują, ale ciężko fotografują:)



Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny, komentarze i pytania:)

4 komentarze:

  1. Powiem Ci Aguś, że obrazek wygląda jak namalowany. Mi się bardzo podoba. "Szklana" kompozycja to faktycznie fajny i dość prosty pomysł na dekorację pokoju, stołu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zachwycona Twoimi stroikami, ale to zimowe obrazki skradły moje serce:-)
    Do tego wyczytałam jeszcze, że jesteś z Roztocza:-))))
    Ja też prawie roztoczanka, na razie dojeżdżająca, ale z czasem...
    Jeśli to nie tajemnica, to z jakich okolic jesteś? Pytam, bo z okolic Krasnobrodu jest nas już dwie, może dojdziesz i Ty:-)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zimowy obrazek mnie urzekł.W pierwszej chwili myślałam,że jest namalowany.Jest cudny! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z tym obrazkiem. Jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń