Prawa autorskie

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego pomysłu i mojego autorstwa, jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam. Proszę uszanuj moją pracę i nie kopiuj ani nie wykorzystuj mich zdjęć jako własnych....Potrzebujesz, podoba Ci się, chcesz wykorzystać - zapytaj...

sobota, 19 grudnia 2020

Marzenia...


hej
mówią.. uważaj o czym marzysz...marzenia się spełniają...
bazę serca sama wycięłam 
i ozdobiłam...trochę romantycznie...trochę zadziornie....
tekturki pomalowałam i pocieniowałam tuszami i woskami...







 pracę zgłaszam na wyzwanie

wyzwanie z tekturką...Sklep Miszmasz Papierowy


pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Piękna i wyjątkowa praca! W imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuję za udział w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie:) Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lekko i bardzo romantycznie :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń