Prawa autorskie

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego pomysłu i mojego autorstwa, jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam. Proszę uszanuj moją pracę i nie kopiuj ani nie wykorzystuj mich zdjęć jako własnych....Potrzebujesz, podoba Ci się, chcesz wykorzystać - zapytaj...

wtorek, 14 kwietnia 2020

Babski gang

witajcie
trzecie w życiu LO
za sprawą mojej córki, która mnie o nie poprosiła
miało być dziewczęco ale nie za słodko...
wyszło bardzo wiosennie :)
papier bazowy wybrała sobie sama...a resztę zostawiła dla mnie :)
Na szczęście z efektu końcowego jest zadowolona :)
Papier baza to scrapberrys, kwiaty papierów ScrapAndMe a tekturka Snip Art








dziękuję za odwiedziny i komentarze :)
pracę zgłaszam na wyzwanie


7 komentarzy:

  1. Wspaniala praca! Dziekujemy za udzial w wyzwaniu SnipArt! Maka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło super, aczkolwiek dla mnie forma LO całkowicie obca, w życiu nie robiłam.
    Tobie widac wychodzi extra !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful , Thank you for joining Snip Art April challenge !

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful LO! Thank yoy for joining Snip Art April challenge! 🖤

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu "ScrapAndMe" Pozdrawiam:)Ines DT

    OdpowiedzUsuń

  6. Świetny projekt! dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapandMe - DT Ajgacia

    OdpowiedzUsuń