Prawa autorskie

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego pomysłu i mojego autorstwa, jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam. Proszę uszanuj moją pracę i nie kopiuj ani nie wykorzystuj mich zdjęć jako własnych....Potrzebujesz, podoba Ci się, chcesz wykorzystać - zapytaj...

sobota, 8 grudnia 2018

Magiczne pudełeczko

hej
na nowe wyzwanie w APScraft, moja inspiracja
zapraszam do zabawy, forma pracy dowolna, warunek - użycie metalowego dodatku..
a oprócz metali koronka...zarówno materiałowa jak i tekturkowa, niby jest w tle pracy, ale...dodaje jej uroku i kobiecości...

pracę zgłaszam na wyzwanie
Otwórz szufladę - koronka

ScrapAndMe Dowolna Praca

pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Ślicznie:)Dziękujemy za wspólną zabawę ze ScrapAndMe.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Eleganckie i bardzo kobiece. Jest super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne! Urzekło mnie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :)Dziękuję za udział w wyzwaniu "ScrapAndMe":) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń