Prawa autorskie

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego pomysłu i mojego autorstwa, jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam. Proszę uszanuj moją pracę i nie kopiuj ani nie wykorzystuj mich zdjęć jako własnych....Potrzebujesz, podoba Ci się, chcesz wykorzystać - zapytaj...

środa, 21 listopada 2018

Czapka Mikołaja

Czy wiecie ze w ofercie Craft Style oprócz tekturek mamy też elementy z korka?
zobaczcie jak pięknie skomponowały się z papierami Altair Art - Festive Bells i świąteczną czerwienią....poinsecja wykonana ręcznie z foamiranu, 
pracę zgłaszam na wyzwanie 
Obraz może zawierać: na zewnątrz
pozdrawiam

9 komentarzy:

  1. Ha, ha ale fajnie z ta czapką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna świąteczna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna praca! Poinsecja tak cudnie kojarzy mi się ze świątecznym klimatem. Idealnie prezentuje się na kartce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna i bardzo świąteczna :) dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt - Marlena DT

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny motyw, uwielbiam kartki świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka piękna! Najbardziej podoba mi się ten stroik z Gwiazdą Betlejemską :) Idealnie dopełnia całości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful holiday card! thank you for playing with us at Altair Art chalenge.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kartka, rewelacyjne wykonanie, i ta gwiazda betlejemska jako wisienka na torcie, ah... :) to się nazywa świąteczny klimat!

    OdpowiedzUsuń