Prawa autorskie

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego pomysłu i mojego autorstwa, jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam. Proszę uszanuj moją pracę i nie kopiuj ani nie wykorzystuj mich zdjęć jako własnych....Potrzebujesz, podoba Ci się, chcesz wykorzystać - zapytaj...

sobota, 26 grudnia 2020

Wigilijna opowieść

 hej

jeszcze ostatnia świąteczna praca - dekoracja w kształcie gwiazdy

opowieść wigilijna...pachnąca cynamonem i pomarańczami.....

przywołuje trochę wspomnienia z dzieciństwa kiedy pomarańcze były tylko na święta...

no i kiedy moje dzieciństwo było jeszcze beztroskie i pełne optymizu 

bazę gwiazdy wycięłam sama i ozdobiłam właściwie tylko papierami, odrobiną sizalu, gazy, gessa i brokatu...brzegi zarówno gwiazdy jak i wszystkich elementów potuszowałam





pracę zgłaszam na wyzwanie

 Magia Świąt w Craft4you

materiały użyte ze sklepu

oraz





4 komentarze:

  1. Piękna, bogata praca. Jestem zachwycona. Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Paper Card 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna dekoracja!
    Dziękuję za udział w grudniowym wyzwaniu sklepu Paper Card - DT Origata

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyszła twoja gwiazda! Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu. Ola DT Paper Card

    OdpowiedzUsuń