Prawa autorskie

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego pomysłu i mojego autorstwa, jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam. Proszę uszanuj moją pracę i nie kopiuj ani nie wykorzystuj mich zdjęć jako własnych....Potrzebujesz, podoba Ci się, chcesz wykorzystać - zapytaj...

środa, 5 grudnia 2018

Oszroniona bombka

hej
-6 na dworze, szadź ...pięknie..
więc postanowiłam, że właśnie w takiej scenerii pokażę Wam bombkę...
kształt serca, odciski z masy plastycznej, tekturki Papelia, farby, mikrokulki i obowiązkowo koraliki jako uzupełnienie całości...
praca to moja inspiracja dla Craft Style
pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Śliczna :) zimowo się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, powiało chłodem, ale za to jak pięknie :) Dziękuję za wspólną zabawę z Three Wishes, Ania z DT

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna bombka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Woooow. Cudeńko. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Three Wishes.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ śliczne;) Dziękuję za udział w grudniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczna:)! pozdrawiam cieplutko dziekując za udzial Grudniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna! Z taką ozdobą święta są wyjątkowe :) Pozdrawiam świątecznie dziękując za udział w grudniowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń