Prawa autorskie

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego pomysłu i mojego autorstwa, jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam. Proszę uszanuj moją pracę i nie kopiuj ani nie wykorzystuj mich zdjęć jako własnych....Potrzebujesz, podoba Ci się, chcesz wykorzystać - zapytaj...

środa, 8 sierpnia 2018

Warstwowa kartka ślubna w tylu vintage - kurs

 hej
dla Papelii
przygotowałam na dzisiaj kurs krok po kroku na warstwową kartkę ślubną w stylu vintage
spora ilość tekturek, sznurki, gaza, koronka to podstawa :)
Ślub jest na tyle elegancką imprezą, że taka dla mnie powinna być z tej okazji kartka, dlatego nie ma w niej chlapań ani darcia papieru, jedynie delikatnie postarzone brzegi, które zwiększają efekt 3D
Potrzebujemy
papier - List w butelce (mały bloczek), idealny do prac w tym stylu
papier - wizytówkowy, ciemny brąz
tekturki Papelia - któreś w końcu wybiorę
piórka Craft Style (ładnie budują kompozycję nadając jej dodatkowej lekkości)
sznurki, kwiaty, perełki, tusz, klej...no i oczywiście gaza (która nie załapała się do zdjęcia)
przygotowujemy bazę  z papieru wizytówkowego
moja ma rozmiar - 14,5x14,5cm
docinamy 3 warstwy, pierwsza taka jak baza, kolejne mniejsze (każda o 1 cm)
pierwszą przyklejam bezpośrednio na bazę, a kolejne dwie tworząc efekt 3D, te dwie dodatkowo postrzępiłam i potuszowałam odrobinę brzegi
czego używam do podklejania ? - tylko i wyłącznie pozostałości po tekturkach, przy warstwowych kartkach jest to idealne rozwiązanie :) nic się nie marnuje a kartka jest stabilna
następnie zdecydowałam jakie chcę mieć tekturki w roli głównej - para młoda i ramka róże, którą postanowiłam rozciąć, dodatkowo przygotowałam sobie dwa tagi, również z papierów List w Butelce

 kiedy już wszystko gotowe, dokładam gazę i przygotowuję wstępnie kompozycję 
 tutaj zdecydowałam że tagi od dołu podkleję koronką, 
 
i najprzyjemniejsza część pracy - kompozycja kwiatowa i dodatki 
i efekt końcowy raz jeszcze
ostatecznie użyłam
Tekturka wycinanka PARA MŁODA 7 (2pary)
 Tekturka ramka RÓŻE
Tekturka wycinanka SERDUSZKA małe zestaw mix
LIST W BUTELCE zestaw papierów vintage 15x15 cm
ze sklepu 


2 komentarze: