Prawa autorskie

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego pomysłu i mojego autorstwa, jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam. Proszę uszanuj moją pracę i nie kopiuj ani nie wykorzystuj mich zdjęć jako własnych....Potrzebujesz, podoba Ci się, chcesz wykorzystać - zapytaj...

środa, 28 marca 2018

Łapacz snów i kurs


- Mamusiu, zrobisz mi łapacz snów ?
- Tak Kochanie, zrobię...
hm...zrobię, ale jak...i tak się zrodził pomysł na prosty sposób na podstawę łapacza, 
zapraszam do wspólnej zabawy - za jakość zdjęć przepraszam, ale większość z nich robiła moja Mała asystentka
1. Potrzebujemy gruby karton (ja użyłam okładki z papierów do scrapbookingu), wykrojniki (pełna dowolność - kołka, serwetki itp) - wycinamy 12 jednakowych kółek
2. Z 6 układamy nasz wzór - mandalę, łapacz...i sklejamy
3. Dla usztywnienia lewą stronę podkleiłam drutem jubilerskim i pozostałymi 6 kółeczkami
4. Wszystko dodatkowo pomalowałam gesso
5. Brzegi potuszowałam
6,7,8 - i rozpoczęłam ozdabianie potrzebnych do łapacza tekturek - tu widać jak wykonuję embosing 
9. Pierwsza przymiarka jak będzie wyglądała moja kompozycja
10. Tu tekturkę potuszowałam i potraktowałam woskiem
11. Kolejna tekturka ozdobiona embosingiem
12. Róże - pączki "pomalowałam" embosingiem a gałązki i listki odrobinę potuszowałam i pomalowałam woskiem
13. Teraz to co najlepsze - czyli koraliki, piórka i wszelkie dodatki, jak widać tekturki piórka też pomalowałam embosingiem, do swojego łapacza użyłam kilka rodzai koralików, te dolne mają dosyć dużą dziurkę aby można było wkleić zarówno naturalne piórko jak i piórko tekturkę
14. Tak mniej więcej wygląda kompozycja - w trakcie pracy okazało się, że cały potuszowany łapacz mi się nie podoba, więc brzegi również ozdobiłam embosingiem
15. Dokładamy kwiaty, perełki, dżety itp
16. Sprawca całego zamieszania :) 
Tak prezentuje się gotowy łapacz, już na swoim miejscu :)
ze sklepu użyłam

pozdrawiam

1 komentarz: