Prawa autorskie

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego pomysłu i mojego autorstwa, jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam. Proszę uszanuj moją pracę i nie kopiuj ani nie wykorzystuj mich zdjęć jako własnych....Potrzebujesz, podoba Ci się, chcesz wykorzystać - zapytaj...

czwartek, 22 lutego 2018

W stronę miłości

hej
w temacie niedawnych Walentynek:)
 wzięłam na warsztat czarne gesso, woski, metaliczną farbę, pastę z efektem piasku, lakier postarzający
oraz bardzo ciekawą maskę, którą znajdziecie w naszym sklepie, użyłam z niej tylko jeden element - mostek bo najbardziej mi pasował do tematu mojej pracy :)
pełną listę użytych produktów znajdziecie na końcu posta
a teraz słów kilka o pracy...moim zamiarem było aby czerwień przeplatała się z czernią, dlatego użyłam lakieru pękającego, dodatkowo chciałam uzyskać sporo efektu 3D, który zapewniła mi pasta piaskowa...dla podkreślenia i rozświetlenia pracy na koniec dodałam odrobinę pasty woskowej

w pracy użyłam



prace zgłaszam na wyzwanie
Zdjęcie użytkownika Asia Nieweglowska.

pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Kolory interesująco się przenikają, i pasiaste tło pasuje do mostku na sercu, ładnie :) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Filigranki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca, uwielbiam takie klimaty! Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek

    OdpowiedzUsuń
  3. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog, I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density, which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    หนังเกาหลี

    OdpowiedzUsuń