Prawa autorskie

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego pomysłu i mojego autorstwa, jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam. Proszę uszanuj moją pracę i nie kopiuj ani nie wykorzystuj mich zdjęć jako własnych....Potrzebujesz, podoba Ci się, chcesz wykorzystać - zapytaj...

piątek, 19 stycznia 2018

Z sercem - kurs na szkatułkę

hej
dzisiaj zapraszam Was do mini kursu jak przygotować taką oto szkatułkę
kurs znajdziecie na blogu papelii
a Wam zdradzę tylko, że nie używałam do jej zrobienia mgiełek a farb



linki do produktów jakie użyłam


pracę zgłaszam na wyzwanie





7 komentarzy:

  1. Fantastycznie zmediowana szkatułka :) Najlepsze życzenia imieninowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pudełko :) Dziękuję za zabawę na blogu Filigranek :)  

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkatułka piękna, świetny kolor :) Dziękuję za udział w wyzwaniu u Filigranek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nietypowe kolory. Całość wydaje mi się nieco niepokojąca, może właśnie przez dobór tych kolorów. Nie uważam tego za wadę - przykuwa uwagę:)

    OdpowiedzUsuń