Prawa autorskie

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego pomysłu i mojego autorstwa, jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam. Proszę uszanuj moją pracę i nie kopiuj ani nie wykorzystuj mich zdjęć jako własnych....Potrzebujesz, podoba Ci się, chcesz wykorzystać - zapytaj...

piątek, 15 grudnia 2017

Męska rzecz


macie ochotę na przerwę od świątecznych prac ?
moja dzisiejsza inspiracja dla craft style, chociaż nie jest pracą świąteczną to została przygotowana z myślą o nadchodzącej Gwiazdce :)
co można podarować mężczyźnie ?
ja postawiłam na ...listownik, ale z przeznaczeniem na długopisy, nożyczki itp...
taki przybornik na biurko
męskie prace nie są moją mocną stroną, bardziej wolę te pastelowe i kwiatowe...ale...
od czasu do czasu można się zmierzyć i z takim wyzwaniem...










pracę zgłaszam na wyzwanie
Użyłam - starego zamka z kurtki, wosku i postawiłam na 3 kolory - czarny, srebrny i złoty 



dla zainteresowanych lista produktów ...


pozdrawiam
Aga

2 komentarze: