Prawa autorskie

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego pomysłu i mojego autorstwa, jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam. Proszę uszanuj moją pracę i nie kopiuj ani nie wykorzystuj mich zdjęć jako własnych....Potrzebujesz, podoba Ci się, chcesz wykorzystać - zapytaj...

piątek, 8 grudnia 2017

HO HO HO

HO HO HO
dzwonią dzwonki sań....
inspiracja dla Craft Style (tam również pełna lista użytych materiałów)

sanki św. Mikołaja....oprószone śniegiem...
troszkę w skandynawskim stylu za sprawą dodatków, ale....
w tradycyjnych, świątecznych kolorach - czyli czerwień, złoto i zieleń, z tradycyjnymi i nieodparcie kojarzącymi się ze świętami elementami - gwiazda betlejemska (ręcznie robione z foamiranu), choinka (u mnie z maleńkiej szyszki) i prezenty ...


a teraz duuużo zdjęć, ale nie umiałam się zdecydować













a pracę zgłaszam na wyzwanie

ja wybrałam tekturka (sanki) - sznurek - papierowy dodatek (skarpetki wycięte z papierów Bee Scrap)






pozdrawiam

15 komentarzy:

  1. Sanie cudowne, też bym miała ochotę na taką dekorację:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Saneczki na bogato. Super!. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW!!! Ależ bogate sanie :-) Dziękuję za udział w grudniowej zabawie na blogu Three Wishes - Danfi z DT

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze sanki. Boskie! Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna dekoracja! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Craft O'Clock! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te saneczki są przepiękne, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś niesamowitego!!! sanki są przepiękne!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft O'Clock :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Cudowna ozdoba na świąteczny czas! Dopracowana w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie uśnieżone!

    Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ fajnie ozdobiłaś te sanie. Pięknie wyszły. Cieszę się, że przyłączyłaś się do naszej zabawy. Pozdrawiam w imieniu DT sklepu Od A do Zet i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń