Prawa autorskie

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego pomysłu i mojego autorstwa, jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam. Proszę uszanuj moją pracę i nie kopiuj ani nie wykorzystuj mich zdjęć jako własnych....Potrzebujesz, podoba Ci się, chcesz wykorzystać - zapytaj...

piątek, 13 października 2017

Anielskie marmury




witajcie 
były granity....
dziś przygotowałam dla Was dwie świąteczne zawieszki, do wykonania których użyłam 

dwie drewniane zawieszki pomalowałam gesso
a następnie....
no właśnie
ponieważ farba jest dość rzadka postanowiłam, że spróbuję malować na dwa sposoby
pierwszy - nakładałam szpatułką dosyć grubą warstwę\






i ten sposób bardziej imituje marmur chociaż długo schnie i nakładanie wymaga cierpliwości...

druga zawieszka - została  pomalowana pędzlem






mnie bardziej podoba się ten pierwszy efekt :)
a Wam ?

pozdrawiam 
Aga


2 komentarze: