Prawa autorskie

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego pomysłu i mojego autorstwa, jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam. Proszę uszanuj moją pracę i nie kopiuj ani nie wykorzystuj mich zdjęć jako własnych....Potrzebujesz, podoba Ci się, chcesz wykorzystać - zapytaj...

piątek, 7 lipca 2017

Skrzydlate serce


dziś inspiruję dla  papelii

zrobiłam mediowe serduszko z jednorożcem - ulubioną postacią bajkową mojej córki, które oczywiście ozdobi jej pokój :)





pracę zgłaszam na wyzwanie

studio 75-wyzwanie 6 Dekoracja do domu


pozdrawiam Aga

9 komentarzy:

  1. Piękne serce! Dziekujemy za zabawę ze Snip Artem

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze i pięknie wykonane serce! Dziękujemy za udział w wyzwaniu SnipArt! Serdecznie pozdrawiam -Gosia*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne. Podziwiam Twoje papierowe cuda i troszeczkę zazdroszczę umiejętności, ale pocieszam się, że nie wszystko muszę umieć. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne serce, sama też już kilka takich dekoracji zrobiłam i trzeba przyznać, że to wyjątkowo wdzięczny temat :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio 75!

    OdpowiedzUsuń