Prawa autorskie

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego pomysłu i mojego autorstwa, jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam. Proszę uszanuj moją pracę i nie kopiuj ani nie wykorzystuj mich zdjęć jako własnych....Potrzebujesz, podoba Ci się, chcesz wykorzystać - zapytaj...

piątek, 17 marca 2017

Wiosennie z jednym kwiatem

hej
dziś inspiracja na blogu Craft Style

wiosenny obrazek
postawiłam na delikatne kolory, połączenie zielonego i niebieskiego daje uczucie świeżości
 i lekkości,  w roli głównej - spory kwiat wykonany własnoręcznie z foamiranu





w pracy wykorzystałam

7 komentarzy:

  1. Piękna kolorystyka, bardzo romantycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo delikatny i elegancki obrazek, piękny... :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny kwiatek na pięknej kartce!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno - DT Olga

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wiosenny obrazek :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Skarbnicy Pomysłów :D

    OdpowiedzUsuń