Prawa autorskie

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego pomysłu i mojego autorstwa, jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam. Proszę uszanuj moją pracę i nie kopiuj ani nie wykorzystuj mich zdjęć jako własnych....Potrzebujesz, podoba Ci się, chcesz wykorzystać - zapytaj...

wtorek, 13 grudnia 2016

Zimowy lampion

co zrobić jeśli z kompletu kieliszków do wina został tylko jeden ?
ja zrobiłam lampion

farba z efektem szronu, konturówka, gesso, brokat





Aga
dziękuję za Waszą obecność

11 komentarzy:

  1. Cudowny! Prześliczne są te ptaszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczna praca, jedna z piękniejszych jakie widziałam. Czy można prosić złoty przepis, bo...mam kilka zdekompletowanych kieliszków, może bym i ja spróbowała...coś podobnego zrobić ?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. farba z efektem szronu, serwetka, lakier, biała konturówka i biały brokat :)

      Usuń
  3. Bardzo lubię ten ptaszkowy motyw. I niesamowicie podoba mi się brzeg kieliszka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności Kochana :* Moja ulubiona serwetka zimowa :) Efekt świetlny mega!

    OdpowiedzUsuń