Prawa autorskie

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego pomysłu i mojego autorstwa, jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam. Proszę uszanuj moją pracę i nie kopiuj ani nie wykorzystuj mich zdjęć jako własnych....Potrzebujesz, podoba Ci się, chcesz wykorzystać - zapytaj...

wtorek, 11 października 2016

Kwiaty sospeso

hej
dawno mnie nie było
ale wracam :)
dziś jako inspiracja dla http://like-chellenges.blogspot.com/2016/10/kwiaty-sospeso.html
szkatułka sospeso













pozdrawiam 
Aga :)

12 komentarzy:

  1. Piękna praca;) Takie kwiaty ślicznie się prezentują;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniała praca - kwiaty jak żywe, a i koroneczka wyszła bardzo naturalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nooo...coś zupełnie innego! Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzadko mówisz wpadasz!!! ale... jak już jesteś to pokazujesz fantastyczne prace. Szkatułka wygląda "zarąbiście" jest cudna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem pod wrazeniem. Sama zaczelam zabawe z Sospeso, ale efekty mojej pracy nie sa zdecydowanie tak cudne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna :) Kwiaty są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń