Prawa autorskie

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego pomysłu i mojego autorstwa, jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam. Proszę uszanuj moją pracę i nie kopiuj ani nie wykorzystuj mich zdjęć jako własnych....Potrzebujesz, podoba Ci się, chcesz wykorzystać - zapytaj...

sobota, 15 października 2016

Album....w niezapominjkowych niebieskościach...

hej
późno, albo wcześnie jak kto woli.....
album na nową drogę życia
i niestety ale do dobrych zdjęć albumów mi jeszcze brakuje, więc proszę uwierzcie mi na słowo, podoba mi się i jestem z niego zadowolona :)










aga 

3 komentarze:

  1. Cudownie wyszedł, piękna pastelowa kolorystyka i rewelacyjna kompozycja!! Elegancja - Francja 😊 gratuluję pomysłu i wykonania! Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego weekendu ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli Tobie się podoba, to nam musi się spodobać:) a tak na poważnie - jest śliczny.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny :) Bardzo romantyczny dzięki serwetkom i niezapominajkom :)

    OdpowiedzUsuń