Prawa autorskie

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego pomysłu i mojego autorstwa, jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam. Proszę uszanuj moją pracę i nie kopiuj ani nie wykorzystuj mich zdjęć jako własnych....Potrzebujesz, podoba Ci się, chcesz wykorzystać - zapytaj...

wtorek, 3 maja 2016

Z cytatem


hej

dziś inspiracja na wyzwanie Scrap'n' Skill pod hasłem - letni moodboard
kombinacji jest wiele
ja wybrałam - chlapania - cytat - kwiaty

zapraszam Was do wspólnej zabawy

a kartkę w fioletach ciężko mi było obfocić - aparat zrobił strajk :)






pozdrawiam Aga

5 komentarzy:

  1. Ładna karteczka i cytacik z piosenki chyba Grechuty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka! Ładny cytat wybrałaś :)
    Zapraszam do mnie www.szufladajustyny.blogspot.com - wiosenna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka. Cytat wspaniałe wyeksponowane w otoczeniu ślicznych kwiatów.
    Fiolety są śliczne ale rzeczywiście kaprysne jeśli chodzi o pozowanie do zdjęć ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka. Cytat wspaniałe wyeksponowane w otoczeniu ślicznych kwiatów.
    Fiolety są śliczne ale rzeczywiście kaprysne jeśli chodzi o pozowanie do zdjęć ☺

    OdpowiedzUsuń