Prawa autorskie

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego pomysłu i mojego autorstwa, jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam. Proszę uszanuj moją pracę i nie kopiuj ani nie wykorzystuj mich zdjęć jako własnych....Potrzebujesz, podoba Ci się, chcesz wykorzystać - zapytaj...

poniedziałek, 14 września 2015

Dla damy

dziękuję za tyle miłych słów :) baaardzo się cieszę, że ciągle ze mną jesteście - to bardzo ważne

na blogu I like chellenges ruszyło kolejne wyzwanie , któego tematem jest bingo, a sponsorem naszej zabawy jest wycinanka

ja przygotowałam taką oto propozycję, a Was oczywiście zapraszam na bloga i podziwiania innych prac dziewczyn no i oczywiście do wspólnej zabawy z nami...







wybrałam tę ramkę
w konfiguracji motyl - grafika - liście - tekturka - kokardka

pozdrawiam jesiennie :)





10 komentarzy:

  1. Ale piękna! Kwiaty wyglądają jak prawdziwe!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga szczęka mi opadła.
    Kiedyś z niezbyt dużym zainteresowaniem oglądałam prace kartkowe,ale tak mnie wzięła ochota na takie ozdabianie,że z wielką chęcią podglądam takie prace.Muszę się chyba obkupić w jakieś dodatki,bo u mnie tylko papier kolorowy;)
    Ty jesteś doskonałą w tym co robisz;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycająca kartka, pięknie wykonana. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Elegancka i romantyczna praca :)

    OdpowiedzUsuń