Prawa autorskie

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego pomysłu i mojego autorstwa, jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam. Proszę uszanuj moją pracę i nie kopiuj ani nie wykorzystuj mich zdjęć jako własnych....Potrzebujesz, podoba Ci się, chcesz wykorzystać - zapytaj...

czwartek, 23 października 2014

Mam już roczek :)



hurrra
mam już roczek - wiecie kto ma roczek ?
mój blog....

nie będzie podsumowań, konkursów, rozdań, statystyk......
zwykłe DZIĘKUJĘ !!!

DZIĘKUJĘ WAM ZA TO ŻE
JESTEŚCIE, KOMENTUJECIE, PODOBAJĄ SIĘ WAM MOJE PRACE....
to dzięki Wam ciągle tu jestem, i mam nadzieję, że będę.....
a pamiętam jak było ciężko na początku....blogowanie wcale nie jest takie proste..


34 komentarze:

  1. Gratuluję roczku i cieszę się, że jesteś i, że blogujesz i że mogę oglądać Twoje wspaniałe prace!!!!:))Życzę Ci wszystkiego wszystkiego dobrego i... kolejnych wspaniałych lat blogowania:))Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję roczku i życzę kolejnych wspaniałych lat blogowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że założyłaś ten blog, bo dzięki temu mogłyśmy się poznać, a ja nauczyć czegoś nowego. Życzę wszystkiego dobrego na następne lata blogowania i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję z całego serca. Cieszę się, że jesteś, bo z ogromną pasją i radością tworzysz, a my możemy podziwiać Twoje piękne prace. Nigdy też nie zapomnę o Twoim dobrym serduchu! Działaj Aga, a my będziemy z przyjemnoscią zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje roczku Kochana i zostań z nami jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję;) Bardzo lubię tu zaglądać, więc oby tych latek blogowania było jak najwięcej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje i życzę kolejnych lat tak ciekawych jak do tej pory:-D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowia
    szczęścia
    i
    słodyczy!

    w dniu urodzin Ci
    życzy
    :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. To tylko rok??? Ja mam wrażenie, że jesteśmy tu od zawsze :P Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego na urodzinki- mnóstwa wspaniałych pomysłow na nowe, twórcze prace! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję!!!! Wszystkiego naj...

    OdpowiedzUsuń
  12. super, gratuluję świetnie sobie radzisz oby wiele takich rocznic :))

    OdpowiedzUsuń
  13. gratulacje:) życzę wielu, wielu świetnych pomysłów i żebyś nie straciła radości tworzenia, którą widać w Twoich pracach:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje gratulacje! Życzę Ci byś dalej rozwijała swoją pasję, bo to co robisz jest ogromnym talentem. Wszystkiego najlepszego na kolejne lata :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No Kochana! A nie wygląda, żebyś uczyła się chodzić ;-). Jak na roczek to masz już sporo osiągnięć i pokaźne stadko wielbicielek Twojego talentu!
    Aga, serdecznie gratuluję! I cieszę się bardzo, że trafiłam na Twojego bloga - można oczy nacieszyć i jeszcze się czegoś nauczyć.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje! Kolejnych radosnych i twórczych rocznic!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje !!! Życzę Ci wspaniałych pomysłów, wielu sukcesów i jeszcze wielu lat blogowania, żeby Twoje prace mogły cieszyć nasze oczy. Wszystkiego naj... naj... !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. serdecznie gratuluję tak cudnego artystycznie roczku !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje z okazji Roczku! życzę Ci dalszych twórczych sukcesów i jeszcze wielu wspaniałych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. GRATULACJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gartuluje Agnieszko , do mojego roczku brakuje juz tylko miesiąc i 5 dni.
    Ale szybka mi to zleciało ,!!! No to świętujemy .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję ! Aby tak krok po kroczku przybywało nowych roczków (przepraszam, rymneło się). Jak najwięcej weny i dobrych materiałów, cobyś nas mogła raczyć dobrymi zdjęciami.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje!!! Życzę Ci kolejnych takich roczków !!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję i życzę kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje :) i życzę wielu pomysłów na kolejne lata ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. wszystkiego dobrego na roczek moc pomysłów

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje i nieustającej weny twórczej życzę :)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Aga moje gratulacje z okazji pierwszej rocznicy, życzę Ci dalszych owocnych lat Twojej działalności, a Twoje kompozycje niech ciągle zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Słodziutka karteczka :) Gratuluję i życzę kolejnych owocnych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję roczku i życzę więcej takich roczków jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Agnieszko tworzysz cudeńka, którymi jestem zachwycona:))) Są piękne, przemyślane, eleganckie, z klasą:) Podziwiam Twoją pomysłowość, perfekcję wykonania, umiejętność fantastycznego doboru kolorów.
    Dzielisz się swoją pasją z nami,inspirujesz, wspierasz - dziękuję:)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Och pierwszy roczek trzeba uczcic!!!! Fantastyczne prace robisz i nie zaprzestawaj. Wszystkiego naj!

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkiego najlepszego :) I jeszcze wielu, wielu lat takiej wspaniałej twórczości :)

    OdpowiedzUsuń