Prawa autorskie

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego pomysłu i mojego autorstwa, jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam. Proszę uszanuj moją pracę i nie kopiuj ani nie wykorzystuj mich zdjęć jako własnych....Potrzebujesz, podoba Ci się, chcesz wykorzystać - zapytaj...

wtorek, 30 września 2014

słodko...różowo.....

po jesiennych klimatach.....
słodko i dziewczęco......
DZIĘKUJĘ,  że jesteście....:)







torebisia - biały, różowy, odrobina kremowego...i kryształki...aaaa no i piórka.....

32 komentarze:

  1. Jesteś niezrównana. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ piękna i delikatna torebeczka. Tak właśnie wyobrażam sobie torebki aniołów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wygląda :) Kolorki takie delikatne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kompozycja. Ja już dawno przekonałam się do różu. Lubię go wykorzystywać w kartkach. Dawniej go nie lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziutki bukiecik, bardzo romantyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie i romantycznie ! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na różowo,landrynkowo,jednym słowem ślicznie i dziewczęco :)
    Bużka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko już zostało napisane :)
    śliczności

    OdpowiedzUsuń
  9. Aguś i znowu jest pieknie , delikatnie , zwiewnie i romantycznie. No jesteś już mistrzem w tych szkatułkach nie masz sobie równych . !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Kilka dni nie zaglądałam i znowu mam zaległości w oglądaniu Twoich cudów. Ta różowość jest cudna, kwintesencja romantyzmu i delikatności- śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  11. jak zwykle praca dopieszczona i śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej! No po prostu cukiereczek!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudna, i te kolorki, nic tylko znów się zachwycać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka cudna torebeczka !!! Zestaw kolorystyczny ekstra!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka słodka i dziewczęca :) Prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aga, jak ślicznie! Mnie ostatnio ciągną różowości :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cóż, dla tej torebusi mogłabym zostać słodką miłą dziewczynką :-)
    Różowo i pięknie delikatnie....

    OdpowiedzUsuń
  18. wow! jak Ty to robisz Kochana, że nie bardzo lubiony różowy wygląda świetnie! Cudowna torebeczka!

    OdpowiedzUsuń
  19. Taki romantyczny bukiecik w torebeczce dla małej królewny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna kompozycja, jak zwykle jestem zachwycona i urzeczona. Pozdrawiam :

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna kwiatowa torebeczka! Idealna dla jakiejś małej księżniczki!

    OdpowiedzUsuń
  22. No napatrzeć się nie można jakie cudeńko! Rewelacyjny prezent dla małej damy :)

    OdpowiedzUsuń