Prawa autorskie

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego pomysłu i mojego autorstwa, jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam. Proszę uszanuj moją pracę i nie kopiuj ani nie wykorzystuj mich zdjęć jako własnych....Potrzebujesz, podoba Ci się, chcesz wykorzystać - zapytaj...

poniedziałek, 9 czerwca 2014

Koronkowo...

dziękuję za zabawę i życzenia (jeśli ktoś chętny zapisy jeszcze do 24.00 - zapraszam do poprzedniego posta:)
jutro ogłoszę wyniki:)
a dziś komplet ślubny - karteczka i szkatułka z koronkami w roli głównej
kartkę poślę na wyzwanie koronki w przyda się
u mnie na kartce jest koronkowe serduszko wykrojnikowe, koronka z serwetki i elementy pasmanteryjnej koronki, którą ozdobiłam szkatułkę
dużo zdjęć bo nie umiałam się zdecydować




kremowe róże w szkatułce są w rzeczywistości troszkę jaśniejsze....












uf...to tyle dziękuję:)










23 komentarze:

  1. Aguś jak zawze piekne i delikatne jak mgiełka. Jak Ty to robisz że to jest tak cudne że oczu nie mozna oderwać/ Mykaj z Tymi bukietami do Ilonki na konkurs > zrobię Ci sztuczny tłok i też zgłosze swoje badzieiwaste kwiatki . Hihihihi będzie od razu widac kto powinien wygrać :-)
    Buziaczki i pozdrówka z mojej sachary .

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna propozycja na wygraną.Cudo!! Patrząc na Twoje dzieła wiem ile muszę się jeszcze nauczyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny i bardzo delikatny komplecik. Zwiewny jak piórko!
    Buziaki Agusiu.

    OdpowiedzUsuń
  4. mnnnn rozplywam sie w Tym kolorze. Jest jak lod smietankowy, cudownkie wyglada az chce sie patrzec i patrzec !

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł świetny :) Jeszcze czegoś takiego nie widziałam ! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne, te komplety są bombowe! A kartki coraz ładniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zauroczona szkatułką... no kartka też ładna, ale szkatułka absolutnie urzekająca :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aj, znów się rozpływam nad Twoimi pracami. Jak Ty to robisz że wszystko jest tak rewelacyjne? ;)
    Życzę powodzenia w konkursie i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo elegancki komplecik. Szkoda, że przeoczyłam poprzedniego posta:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczna ta karteczka, a pudełeczko - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aguś- wszystkiego najlepszego!!! Karteczka i skrzyneczka super! Buziaki!
    PS Pamiętam o Tobie, ale nie wyrabiam czasowo:-/

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam Twoje tempo Agnieszko. Robisz tyle wspaniałych rzeczy i wszystkie są dopracowane w każdym szczególe, że oczu nie mogę od nich oderwać. Komplecik jak zawsze, prezentuje się cudownie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pomału zaczyna mi brakować przymiotników na opisanie tych cudów jakie tworzysz :) działaj dalej, śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny komplet - taki delikatny i subtelny - cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam koronki - świetny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny komplecik !Koroneczki w takim delikatnym kremie wyglądają cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Aguś ta szkatułka wygląda tak leciutko jak by te motyle zaraz miały z nią odlecieć :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny komplecik z pięknymi kolorkami:)

    OdpowiedzUsuń