Prawa autorskie

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego pomysłu i mojego autorstwa, jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam. Proszę uszanuj moją pracę i nie kopiuj ani nie wykorzystuj mich zdjęć jako własnych....Potrzebujesz, podoba Ci się, chcesz wykorzystać - zapytaj...

piątek, 27 czerwca 2014

Jestem....i się chwalę

po długiej nieobecności, wracam
i się chwalę:)
tym razem z niespodziankami jakie mnie spotkały podczas nieobecności....
ale zanim - dziękuję Wam bardzo za to że tu ciągle jesteście:)
ja staram się nadrobić zaległości...
ale od początku, podczas pobytu nad morzem wybrałam się na Kaszuby do Janeczki (zapraszam do jej świata)

fajnie sobie poplotkowałyśmy - o blogu, robótkach i życiu:)
dzieciaki narobiły sporego zamieszania, ale było fajnie - z chęcią bym powtórzyła:) może kiedyś się uda:)
od Janeczki dostałam cudnego Anioła


ja przewiozłam (chyba z 1000km w sumie ten bukiet zrobił) bukiet żółtych róż, któremu nie zrobiłam zdjęcia, ale u Janeczki tu można go zobaczyć:)
DZIĘKUJĘ CI KOCHANA za superaśny dzień:)

a po przyjeździe czekała w domu na mnie taka niespodzianka

piękna kłódeczka:)

kolczyki, zawieszki do breloczków - pyszna babeczka i mój znak zodiaku:)

którą otrzymałam w ramach wygranego candy u Joasi zapraszam tu
dziękuję pięknie - cudne wszystko, pięknie i precyzyjnie wykonane.....
no i jeszcze dwie bransoletki takie jak w poście u Joasi - fiolet i pudrowy róż, zapomniałam zrobić fotki a bateria padła...pożyczyłam fotkę od Joasi - mam nadzieję, że mogłam:)



od Ewy 
dziękuję bo mi niespodziankę miłą zrobiłaś:)
i tyle....
dziękuję i miłego weekendu

26 komentarzy:

  1. Pięknie opalona, wypoczęta, uśmiechnięta i jeszcze zastałaś tyle pięknych prezentów :) Wymarzony powrót! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że wakacje Ci się udały, a do tego powrót i takie śliczne niespodzianki :)
    Gratuluje wygranego candy :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję udanego urlopu i fajnych niespodzianek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłe spotkanie z Janeczką. U niej człowiek czuje się jak w domu pełnym miłości, ciepła i uśmiechu. Hi hi nawet siedzisz na "moim" miejscu, ale to chyba loża dla Agnieszek :) Ja też muszę koniecznie odwiedzić znowu Janeczkę, bo się stęskniłam. Cudowne niespodzianki zastałaś w domu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Poznaję Janeczkę, bo chyba każdy Ją zna :) Widać, że miło spędziłaś czas :) Fajnie, że wracasz na bloga, a to też dlatego, że i ja właśnie wróciłam po długiej nieobecności. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Aguś- jaka uśmiechnięta! Buziam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Agnieszko widać, że cudownie spędziłaś wolny czas!!! A po powrocie czekały na Ciebie takie miłe niespodzianki:) Widziałam Twój śliczny bukiecik u Janeczki:) Pozdrawiam serdecznie Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie Kochana wyglądasz.....promienny uśmiech on mówi tyle że nic więcej nie trzeba mówić....każdy widzi ....szczęśliwa kobieta:) cudownie że jesteś:) Janeczki nie znałam więc chętnie ją odwiedzę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny aniołek, piękne prezenty, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bukiet widziałam u Janeczki. Śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj to same wspaniałości Cię czekały. I fantastyczne spotkanie i cudne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miło Was zobaczyć, usmiechniete i radosne, super:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudeńka dostałaś :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Było super!! Mam nadzieję, że kiedyś uda się jeszcze to powtórzyć. Pozdrowienia dla całej rodzinki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojoj tyle wspaniałości w jednym poście :) przepiękne te ręcznie robione cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  16. Widać Moja Droga, że wypoczynek i spotkanie było udane. Prezenty fantastyczne. Pozdrawiam i miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze tak , spotkać się , poznać, porozmawiać. Prezenciki śliczne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Agnieszko gratuluję udanego spotkania . Uwielbiam takie blogowe spotkania, kiedy mozna poznać dziewczyny ta samo zakręcone , które dotcyhczas znało się tylko z internetu. Twój bukiecik cudowny jak zawsze a aniołek Janeczki równie piękny. No i ta niespodzienak , która na Ciebie czeakała, rewelacja.
    Pozdrawiam i zyczę słoneczej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie spotkania są bardzo miłe. Wszystkie prezenty, które dostałaś są śliczne ale aniołek od Janeczki jest moim zdecydowanym faworytem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale prezentow dostalas Agus :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne prezenty Kochana :) zazdroszczę Ci urlopu i tak miłej wizyty :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Obie radosne, zadowolone. Aga urlop udany ! Prezenty swietne, bukiet różyczek słonecznie śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne prezenciki i nie ma to jak urlop :)) Aniołek przepiękny :))

    OdpowiedzUsuń
  24. to miłe niespodzanki zniwelowały ci trochę efekty poboczne niespodziewanego zakończenia urlopu :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uśmiech mówi wszystko - to musiał być wspaniale spędzony czas :) Pozdrawiam serdecznie i cieszę się, że prezencik się podoba :) Pozdrawiam - Jola :)

    OdpowiedzUsuń