Prawa autorskie

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego pomysłu i mojego autorstwa, jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam. Proszę uszanuj moją pracę i nie kopiuj ani nie wykorzystuj mich zdjęć jako własnych....Potrzebujesz, podoba Ci się, chcesz wykorzystać - zapytaj...

sobota, 31 maja 2014

trzy kolory....

trzy kolory dominują w dzisiejszym moim komplecie - czerwony, zielony i kremowy
a na kartce dodatkowo warstwy....
uparłam się, że zrobię komplet składający się z bukietu w koszu i kartki....najpierw powstał  bukiet a potem kartka...
nie jestem fanką czerwonego ale lubię ten odcień krepy:)

karteczka w całości z galeriowych papierów, czerwona róża moja, koronka, filcowy zielony ornament, sznurek bawełniany, szyfonowa wstążka, perełki w płynie i biała farba plus brokat...a brzegi lekko poszarpałam i delikatnie potuszowałam
zgłaszam karteczkę na warstwowe wyzwanie do Diabelskiego Młyna







i do kompletu róże w koszu


i całość...


dziękuję za tyle miłych słów i odwiedzin, ja ostatnio może troszkę mniej bywam u Was, ale staram się jak mogę, mam lekkie zawirowania życiowe ale już wychodzę na prostą:)




24 komentarze:

  1. Koszyk z kwiatami jak zwykle niesamowity, zawsze jak oglądam Twoje wytwory to szczęka mi opada i nie mogę jej znaleźć. Kartkę świetnie wkomponowałaś w kolorystykę bukietu. Super komplet.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle - piękne. Życzę powodzenia w wyzwaniu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chyba nigdy nie wyjdę z zachwytu!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały komplecik a róże w koszyczku jak zawsze u Ciebie, cudowne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny komplecik, a kwiaty z krepy jak zawsze wykonane po mistrzowsku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczności!!! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny komplecik,Cudnie przewiązana wstążeczka z zielonym sznureczkiem i jak zawsze perfekcyjnie wykonane kwiaty

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny komplecik: kwiaty fantastyczne, ja dla odmiany lubię czerwony, szczególnie w różach. A karteczka prześliczna, warstwy super. życzę powodzenia w wyzwaniu:)
    pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. dużo warstw!
    nieoczywiste połączenie kolorów ...
    I wracaj szybko na prostą :-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w wyzwaniu!!!!!!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Te warstwy papieru a kartce wyglądają bombowo,a jak obok kartki leży Twój bukiecik,to czegóż chcieć więcej;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna kartka :). Mnie urzekł dzisiejszy kosz z kwiatami, jest prześliczny :)
    Życzę powodzenia w wyzwaniu :) i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne - w komplecie prezentują się jeszcze ładniej. Jest coś, co nie wychodzi Ci genialnie?;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakże ciekawa oryginalna praca. Kosz i kartka super, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bukiet jest cudowny a kartka to mistrzostwo :) Uwielbiam warstwy i papierki z GP :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie to wszystko wygląda! życzę powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne. trzymam kciuki za wyzwanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko pięknie :) i powodzenia w wyzwaniu :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawe zestawienie kolorów, nie odważyła bym się na takie, a u Ciebie proszę, wszystko gra i to jak! A różyczki jak żywe :)

    OdpowiedzUsuń