Prawa autorskie

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego pomysłu i mojego autorstwa, jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam. Proszę uszanuj moją pracę i nie kopiuj ani nie wykorzystuj mich zdjęć jako własnych....Potrzebujesz, podoba Ci się, chcesz wykorzystać - zapytaj...

czwartek, 17 kwietnia 2014

Kolor czyni cuda.....

czyli kolejne komplety pisankowe....
ale zanim, dziękuję Wam za obecność i tyle miłych słów jakie tu zostawiacie:)

na początek zawieszka - pisanka na zamówienie męża:) ta poleci wyzwanie 11 zielono na blogu papiery do scrapbookingu Piątek Trzynastego





kwiecień w błękitnym berecie to wyzwanie w scrapowym pasie startowym i tam podsyłam niebieski komplet





i taki luźny zestaw bo takie było zamówienie:) 






no i znowu muszę się pochwalić - wyjdzie, że chwalipięta jestem:)
udało mi się coś wygrać w candy


i wczoraj przeczytałam tu, że mój bukiet o ten wygrał - dziękuję,


znowu jakoś długo, ale to już pewnie przedostatni post przed świętami:)


20 komentarzy:

  1. Cudowne są te komplety. Jak widzę jesteś kobietą wielu talentów. Gratuluję sukcesów są w pełni zasłużone.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudne Aga - w zasadzie to czuję że powtarzam swoje komentarze - ale co mam napisać kiedy faktycznie bardzo mi się podobają. Aguś czy ty masz jakiś szablon na te pisanki - mam na myśli te płaskie jajeczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo, brawo!!! Jak się robi takie cudeńka, to się i wygrywa :-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie prace, które zaprezentowałaś są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również się dołącze komentarzem-dzieła są przepiękne cudne, dopracowane i..po prostu TWOJE. Gratuluję wygrania Candy, trzymam kciuki i życze powodzenia we wyzwaniach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Diablica prawdę przepowie znów wygrasz:)......:).....zobaczysz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak się gra,to się wygrywa;)
    Jak zwykle wszystko piękne;)
    Powodzonka w wyzwaniach;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie pisanki przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej Aga. Jaja piękne. Powodzenia w wyzwaniach :-). I gratuluję wyróżnienia. Ty wiesz, że piękne rzeczy robisz oj piękne :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje :)) ależ będzie u Ciebie pięknie :)), Pozdrawiam. Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne są te wstążkowe jajka :) Zresztą jak wszystkie Twoje prace :) Gratuluję wyróżnienia (swoją drogą ja tam zpersonalizowany banerek widziałam więc może dodany był później. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam kciuki za kolejne wygrane - tym razem w Wyzwaniach i pozdrawiam świątecznie. Ala

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję kolejnej wygranej :) i trzymam kciuki w kolejnych wyzwaniach...
    Aga wszystko jest śliczne i wcale się nie dziwię, że konkurencja nie ma szans :))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Aga to Ty czynisz cuda z tymi kolorami :) Gratulacje i życzę kolejnych wygranych!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje :) Wszystkie jajeczka są cudowne ale to zielone jest najpiękniejsze :) Powiodzenia w wyzwaniach Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Same cuda:) Gratuluję wygranych i powodzenia w kolejnych konkursach.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurcze, aż zazdroszczę talentu, tworzysz przecudne prace :). Gratuluję wygranych i życzę powodzenia w następnych wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne prace :) Wszystkie :)) Gratuluję wygranych :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie przystroiłaś karteczkowe jajeczka i cudnie dobrałaś kolorki.Gratuluję wygranych!!

    OdpowiedzUsuń