Prawa autorskie

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego pomysłu i mojego autorstwa, jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam. Proszę uszanuj moją pracę i nie kopiuj ani nie wykorzystuj mich zdjęć jako własnych....Potrzebujesz, podoba Ci się, chcesz wykorzystać - zapytaj...

poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Jeszcze Wielkanocnie ...

witam świątecznie 
zapisałam się na wielkanocna wymianę kartkowa u Asi
moja para była Gosia Wycinajka 
ja posłałam taka karteczkę



od Gosi dostałam taka pięknie dziękuję











17 komentarzy:

  1. PIękne! Mnie się tak spodobało robienie karteczek, ale wszystko robię "na czuja" Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki są cudne :) a jakie świetne jajcory :P Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne karteczki- obie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne jajo Aga! Jeszcze raz dziękuje :):* Pozwolę sobie skopiować zdjęcie Twojej pracy do notki na mojego bloga.Oczywiście daj znać jeśli się nie zgadzasz na skorzystanie!
    Buźka! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie piekne karteczki, postaralyscie sie dziewczyny :) Uwielbiam takie staranne prace

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie karteczki śliczne - fajna wymianka :) Ja tu dziś po raz pierwszy, przejrzałam kilka poprzednich postów - pozwolisz, że skomentuję je tutaj, a od teraz będę już regularnie zaglądać :) Piękne rzeczy robisz, pisankowe kartki są super, a najlepsze, że każda inna :) Znalazłam też kursik na pisanki ze wstążki - bardzo fajnie i czytelnie zrobiony :) Teraz już troszkę późno, ale zrobię sobie kiedyś coś tym sposobem :) Z Rzymu piękne zdjęcia ... i z pewnością niezapomniane, piękne wrażenia :) Pozdrawiam serdecznie, i w wolnej chwili zapraszam do siebie na www.tymonina-art.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Aga - miałaś nie czytać ostatniego mojego posta :)

    Cudne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. u Cb jak zwykle same cudeńka . Zapraszam do mnie w odwiedziny :)) Pozdrawiam wiosennie !

    OdpowiedzUsuń
  9. cudną karteczke przygotowałaś

    OdpowiedzUsuń
  10. Aguś świetna wymianka twoje jajo super

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczną karteczkę podarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie karteczki są śliczne! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wymianka :) A Twoje karteczki w kształcie jajka prześliczne są! Kilka postów wcześniej ta obok czerwonego jajca też baaardzo mi podoba się!

    OdpowiedzUsuń