Prawa autorskie

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego pomysłu i mojego autorstwa, jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam. Proszę uszanuj moją pracę i nie kopiuj ani nie wykorzystuj mich zdjęć jako własnych....Potrzebujesz, podoba Ci się, chcesz wykorzystać - zapytaj...

poniedziałek, 6 stycznia 2014

Przed i po....

dzisiaj po weekendzie...bardzo pracowitym
ale nie w rękodziele:)
nie pisałam tu jeszcze, że śpiewam w zespole  a teraz jest czas kolędowania więc jeździmy i kolędujemy,
i całe niedziele mam praktycznie zajęte:)
dziękuję Wszystkim za tak miłe i liczne komentarze, witam nowych gości - obserwatorów
a tym którzy są tu po raz pierwszy życzę miłego oglądania:)
i po dłuuugaśnym wstępie taki obrazek decoupage - motyw róż, trochę starej pocztówki i spękań...troszkę metalicznej złotej farby i taki obrazeczek wisi u mnie w przedpokoju....(trudna przejść na prace bez brokatu, śniegu i całej oprawy lśniąco - świątecznej, ale takie obrazeczki fajnie i miło się robi)
na wyzwanie przed i po w galerii Rae







a tak wyglądało to wcześniej - zwykła deska:)


więc chyba pasuje do tematu wyzwania


i jeszcze podziękowania dla Basi http://barbarahaft.blogspot.com/, zapraszam bo warto


za miłą niespodziankę, którą dostałam w piątek za to że zostałam 200 obserwatorem jej bloga
pozdrawiam Cię Basiu ciepło

życzę miłego dnia, ja udaję się z dzieciakami na spacer, bo świeci u mnie słonko....:)

5 komentarzy:

  1. Śliczny jest ten obrazek - bardzo mi się podoba. U nas też dziś słonecznie i dość ciepło, idealnie na spacer. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie, ładnie, lubię pismo odręczne, i róże lubię... hmmm... ale nie lubię pustki...czegoś tam brakuje... a może mi się tylko tak wydaje... ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń