Prawa autorskie

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego pomysłu i mojego autorstwa, jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam. Proszę uszanuj moją pracę i nie kopiuj ani nie wykorzystuj mich zdjęć jako własnych....Potrzebujesz, podoba Ci się, chcesz wykorzystać - zapytaj...

wtorek, 17 grudnia 2013

Pięcioraczki....

witam wszystkich zaglądających , tych stałych gości i nowych:)
dzisiaj chcę pokazać prezent....a właściwie ....
cały komplet ....dla pięciu osób
co roku przygotowuję prezenty świąteczne dla szefów pewnej firmy, zawsze to było coś ściśle związanego ze świętami a tym razem żeby nie było jak co roku wymyśliłam coś na słodkości - czyli talerz ozdobiony metodą decoupage - motyw różany, jak dla mnie ponadczasowy....




no ale żeby nie było zbyt wiosennie, przygotowałam do tego jeszcze zawieszki w kształcie bombek 
(papiery dobrze Wam znane - studio 75 i galeria papieru) 


z życzeniami z tyłu


a tak wygląda całość zapakowana



całość zgłaszam na 10 wyzwanie u Szmeka Prezent pod Choinkę

a zawieszki bombeczki na wyzwanie bombkowe w craftfun sklep 

4 komentarze:

  1. śliczności, z takiego prezentu bym się bardzo ucieszyła

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo oryginalny upominek świąteczny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiadomo co ładniejsze - prezent, czy opakowanie! Dziękuję za udział w wyzwaniu SZMEKa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prace :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu SZMEKa :)

    OdpowiedzUsuń