Prawa autorskie

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego pomysłu i mojego autorstwa, jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam. Proszę uszanuj moją pracę i nie kopiuj ani nie wykorzystuj mich zdjęć jako własnych....Potrzebujesz, podoba Ci się, chcesz wykorzystać - zapytaj...

sobota, 9 listopada 2013

W zimowej scenerii...a jednak kolorowo

Zimowym obrazkiem ozdobiona tekturka - wycinanka i powstała taka karteczka
chociaż coś mi tu brakuje to pracę zgłaszam na wyzwanie

multikolorowe wyzwanie Szafran w PWC    moje kolory to biały, niebieski, czerwony, brązowy, srebrny, żółty, czarny, zielony
ozdobiona tekturka w skarbnicy pomysłów - wyzwanie na listopad   moje tekturka w kształcie bombki została ozdobiona metodą decoupage zimowym obrazkiem, pastą deco snow i brokatem









Dziękuję bardzo za odwiedziny i pozostawione komentarze....to taka radość....



1 komentarz: