Prawa autorskie

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego pomysłu i mojego autorstwa, jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam. Proszę uszanuj moją pracę i nie kopiuj ani nie wykorzystuj mich zdjęć jako własnych....Potrzebujesz, podoba Ci się, chcesz wykorzystać - zapytaj...

sobota, 26 października 2013

świąteczna w bieli

dzisiaj świąteczna kartka w bieli wykonana specjalnie na wyzwanie
scrapki.pl - zabawa kolorem, jednym!
choć taki układ kartki chodził za mną od dawna....(będą jeszcze inne zestawy kolorystyczne, ale coś czuję, że ten będzie moim ulubionym)
nie jestem oryginalna....
postawiłam na biel (choć ten kolor do fotogenicznych nie należy), użyłam białego lekko brokatowego kartonu wizytówkowego, na gałązki opadł śnieg z pomponów i zawisły malusie banieczki - perełki






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz